reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

reklama

trošku nevážne

Trošku mrazu a jedna výmena svetla

patrik horník

Trošku mrazu a jedna výmena svetla

Včera ráno som nastupoval do auta a tu zbadám, že jedno stretávacie svetlo nesvieti. Keďže chcem byť zodpovedný vodič, tak v mraze -15 si kasám rukávy a poďme na to.

  • 7. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 734x
  • 4
Ako sa dostať na punkový koncert zadarmo

patrik horník

Ako sa dostať na punkový koncert zadarmo

Návod je pomerne jednoduchý, len chce to takú dávku šťastia, že tým sa tá jednoduchosť stráca. Stalo sa mi na výške, že sa mi také niečo podarilo.

  • 13. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 048x
  • 3
Súkromné hokejové pamäte a súkromný hokejový názor

patrik horník

Súkromné hokejové pamäte a súkromný hokejový názor

Jedno z najviac skloňovaných slov za posledný mesiac - hokej. Množstvo pocitov - radosti, sklamania, zúrivých hádok a objatí. To všetko sprevádza hokej a nielen jeho, ale aj množstvo ďalších športov. Hokejisti nám tvrdia. Hráme pre vás. Ja tvrdím. Hrajte hokej pre seba. Tak ako sme ho hrali my, detiská z ulice.

  • 10. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 233x
  • 0
Krátka úvaha o rannom tichu

patrik horník

Krátka úvaha o rannom tichu

Každý deň to isté, zhruba o pol siedmej nasadnem do auta, pustím muziku a o pol hodinku som v práci. V aute je v podstate ticho, teda okrem tej hudby, ale inak nič, iba ticho. Sú však aj také dni, kedy to neplatí, napr. dnes ráno...

  • 23. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 012x
  • 8
Ako nám mlieko cvičilo nervy

patrik horník

Ako nám mlieko cvičilo nervy

Človek na vysokej škole je zvláštna kapitola. A človek na vysokej škole na intráku, to už je viac ako zvláštna kapitola :). Vymýšľa toľko, kým nevymyslí niečo, nad čím sa neinternátový človek len pozastavuje a vraví si: „Toto ste chceli? Slováci?"

  • 5. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
reklama
Ako traja východniari dobyli Žiar nad Hronom

patrik horník

Ako traja východniari dobyli Žiar nad Hronom

Pred pár rokmi sa tak stalo, že som sa ocitol v  slovenskom meste Žiar nad Hronom. Názov hovorí sám za seba, pozostatky minulosti ostávajú aspoň v názvoch. Tak som tam „zažiaril" aj ja a prežil som tak svoju východniarsku chvíľku slávy :).

  • 29. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 24
Ako som sa vysporiadal s pánom doktorom Bukovským

patrik horník

Ako som sa vysporiadal s pánom doktorom Bukovským

Koncom septembra som vyslovil svoju oficiálnu nechuť nad knihou a radami pána Bukovského. Z celého toho mi vyšlo, že som ešte príliš mladý, aby som ocenil veľkosť tohto človeka. A nie príliš skúsený, aby som zbadal, akú galibu si robím, keď nepočúvam rady tohto doktora s veľkým D a malým r. Hlboko som sa zamyslel (1 minútu a 6 sekúnd), ba aj troška ma pichlo v zadnom laloku priečne postaveného mozgu z horizontálnej strany hlavy, rovno tam nad buľvami. Zobral som si rady k srdcu a dnes chcem vykonať nápravu, ktorú som spôsobil svojim nezodpovedným správaním sa. Áno, konečne som patrične zostarol a zmúdrel, takže na revanš pán Bukovský....od tohto roku 2010 je 2. októbrová sobota v našej rodine vyhlásená ako deň za zdravú výživu....deň Dr. Bukovského.

  • 15. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 37
Vianoce už prišli...

patrik horník

Vianoce už prišli...

Tento slogan a ešte jeden - Ja nemusím, ja ho už vidím..., nás zanedlho čakajú, a preto sa už teraz treba pripravovať na najkrajší čas v roku. Pred týždňom, keď som pustil king Elvisa a jeho vianočné piesne v práci, pozerali na mňa ako na magora. Môj argument bol jednoznačný, musíme držať krok s dobou. Pozrime sa do našich supermarketov.

  • 13. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu