reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

reklama

trošku vážne

Zdravotníctvo naše každodenné

patrik horník

Zdravotníctvo naše každodenné

Včera som pozeral Lampu a v nej bola téma zdravotníctvo. Nenadchol som sa tou témou, ale však dobre, pozrieme a uvidíme. Keď som však postupne zisťoval o čom je debata, tak ma to začalo veľmi zaujímať. Dôvodom je to, že sa začali hostia zaoberať otázkou, čo teda urobiť lepšie v zdravotníctve, aby sme ho mali lepšie. Objavila sa tam paralela s mojou prácou, lebo sa zaoberám tým, čo urobiť, aby náš podnik klapal lepšie...

  • 27. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 969x
  • 4
Veľká noc na predaj

patrik horník

Veľká noc na predaj

V sobotu sme obdržali papiere na sčítanie ľudu. Ako som sa v nich hrabal, tak som si spomenul ako sme na Veľkonočnú nedeľu, tí ktorí sme boli u nás v kostole, obdržali pokyny prostredníctvom pastierskeho listu, kde mottom celého listu bola asi táto otázka - si kresťan, ak nezaškrtneš, že si kresťan?

  • 16. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 123x
  • 11
Roberto, daj mi už pokoj

patrik horník

Roberto, daj mi už pokoj

Horší ako reklama na telefón. Čo otvoríš, tam je. Správy už nepozerám, lebo je tam niekto a Fico. Diskusné relácie už nepozerám, lebo je tam niekto a Fico. Noviny už nekupujem, lebo je tam niekto a Fico. Dokumentárne filmy nepozerám, lebo je tam niečo a Fico. Jediné miesto, kde som sa mohol pred ním ako tak ukryť bol blog...bohužiaľ bol...a ešte moje vécko, to mi chvalabohu ostalo.

  • 11. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 512x
  • 27
Recept na úspešné riaditeľovanie verejno-právnej inštitúcie

patrik horník

Recept na úspešné riaditeľovanie verejno-právnej inštitúcie

V poslednej dobe zisťujem, že nie je nič lepšieho, ako byť riaditeľ verejno-právnej ištitúcie. Treba mať trošku rozumu, pretože tento recept je určený len pre náročných.

  • 12. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 148x
  • 1
Zase sa raz Veľká Lomnica zviditeľnila

patrik horník

Zase sa raz Veľká Lomnica zviditeľnila

Moja rodná obec, teda dedina. Je to jedno, ale ja som furt vravel, že bývam na dedine a nevidím v tom nič zlé a hanlivé. Minimálne posledných 10-20 rokov sa snaží prekročiť svoj tieň a niekedy mám pocit, že sa chce chovať ako malé mesto a potláča to čo je pre ňu prirodzené - svoju históriu, svoje prostredie, svoj vývoj. Výsledkom je, že to podstatné čo by malo fungovať postupne chátra, a to čo nie je až tak potrebné je krásne a nablýskané a predovšetkým nie verejné, ale súkromné, teda prospech z toho má len a len majiteľ.

  • 8. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 605x
  • 7
reklama
Kto ešte nebol riaditeľom RTVS, nech sa hlási u súdruha Žinčicu

patrik horník

Kto ešte nebol riaditeľom RTVS, nech sa hlási u súdruha Žinčicu

Súdruh Žinčica totiž stále operuje a riaditeľuje totálne totalitne. Inšti(tutú)cia nám nechala pozostatky toho čoho sme sa už chceli dávno zbaviť. Tak prečo to nevyužiť. Prečo sa nestať riaditeľom? Kto chce byť riaditeľ, hurá do RTVS!

  • 7. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 144x
  • 3
Nevyhadzujme svoje deti na smetiská

patrik horník

Nevyhadzujme svoje deti na smetiská

Priznám sa, že keď som počul výrok istej mladej mamičky, išiel ma šľak trafiť, vlastne stále ma z toho ide šľak trafiť. Ten výrok znel: „Za to, že tie dnešné deti sú drzé môže dnešná doba". Ale aj sa mi uľavilo...

  • 8. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 689x
  • 23
Ako som neexpresne vybavoval expres

patrik horník

Ako som neexpresne vybavoval expres

Jednoduchá situácia, jednoduché riešenie. Poslať balík, predsa poštou, podotýkam tou slovenskou poštou. Komplikácie sa začínajú, jeden balík má viac ako 15 kíl.

  • 11. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 916x
  • 1
Pomôž blížnemu svojmu...

patrik horník

Pomôž blížnemu svojmu...

... a všetko sa doserká. Aj ja som to zas a znova skúsil, síce sa nikomu nič nestalo, ale ani nič sa nepodarilo. Myšlienka prečo pomôcť bola jednoduchá, suseda chcela zaviesť internet...

  • 7. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 974x
  • 0
Keď už aj decko pochopí

patrik horník

Keď už aj decko pochopí

Náš malý má tú smolu, že nemá bratrancov. Teda má jedného, ale ten je už na neho veľký. Aspoň tak sa tváril na začiatku. Náš ani jeden rok a on 8 rokov. Čo my od neho žiadame, od velkáča, ktorý už chodí do školy, aby sa bavil s takým malý prckom. Tak aj bolo, kým neboli dlhšiu dobu spolu.

  • 6. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 497x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu