reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

reklama

rodinka

Skypujem, skypuješ, skypujeme

patrik horník

Skypujem, skypuješ, skypujeme

Dnes už netreba niekomu vysvetľovať čo je skype. Približne 10 rokov dozadu, to bolo potrebné vysvetľovať mne, ale dnes už aj malé dieťa vie, čo je to skype...už aj môj syn...

  • 26. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 475x
  • 0
Kauzy, kauzy, kauzičky

patrik horník

Kauzy, kauzy, kauzičky

Žijem si v tichej nevedomosti. Netrápi ma veľa problémov Slovenska, nieto ešte sveta. Jednoducho ignorujem všetky možné publicistické relácie vrátane televíznych novín. Žijem v podstate v prekrásnom štáte, ideálnom svete, tom vonkajšom, čo sa týka vnútorného, kauzám sa nevyhnem...

  • 19. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 772x
  • 1
Cvičíme, cvičíme

patrik horník

Cvičíme, cvičíme

Fičíme na Bambuľke. Áno už to tak bude, je to nadčasový seriál, na ktorom žijú aj dnešné deti. A priznám sa, kým Samko fičí na Bambuľke som spokojný...

  • 16. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 201x
  • 0
Spomienky odzadu

patrik horník

Spomienky odzadu

Fotenie a video. Snažím sa zachytiť synove pokroky, pamätné situácie, či len obyčajné dni. Jediný problém je v tom, že on sa snaží ovládať inštrumenty slúžiace k tomuto účelu.

  • 12. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 520x
  • 0
Keď sa mi narodil syn 2

patrik horník

Keď sa mi narodil syn 2

V decembri to boli dva roky, čo som sa stal ocom, okom, tatom, tatikom a pod. Ale nie, neprešlo to ako voda, ide to tak normálne 365 dní do roka. Stále nové veci, ktoré si ja ani neuvedomujem, ale upozorňujú ma moji známi, že malý už zasa podrástol, že už vie povedať to či tamto, že už dokáže aj zas čosi viac.

  • 4. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 095x
  • 2
reklama
Kačkoman-reakcia

patrik horník

Kačkoman-reakcia

Citujem: „Ako každý rodič, práve si objavil, že malé deti dokážu viac ako my dospelí. Ver tomu, že keď vyrastie, nebude sa mu chcieť vyvinúť toľko nadľudského úsilia na dosiahnutie svojho cieľa. Deti v jeho veku sú úžasné - zvládnu toho toľko a majú toľko nevyčerpateľnej energie, že nám veľkým nezostáva nič iné, len ich obdivovať. Tieto chvíle jeho poznávania života a seba samého si nenechaj ujsť, lebo o niekoľko rokov sa pri spomienke na ne budeš usmievať presne tak prihlúplo ako ja teraz, keď som si pri čítaní tvojho príspevku predstavila svojich synov. Tak si to užívaj a vychutnávaj. Nič také krásne už vidieť nebudeš. Tak sa držte a kačke zdar!"...

  • 26. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 138x
  • 0
Kačka

patrik horník

Kačka

Náš malý syn pred týždňom vyfasoval kačku. Takú žltú ušmudlanú, starú kačku. Štvorkolieskové odrážadlo. Pohyb zrazu dostal nový rozmer. Už sa nepohybuje len dvojnožky ale štvorkolesovodvojnožky. Otázky typu, kde je Samko, dostávajú nový význam.

  • 23. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 241x
  • 2
Prečo robíš to, čo ti zakazujeme?

patrik horník

Prečo robíš to, čo ti zakazujeme?

Stále si vravíme, ach to je nezbeda, stále niekde niečo robí, čo nemá. Vie, že to nemá robiť, a predsa tam ide. Nepomôže ani upozornenie ani nič iné... Naozaj nič iné?? A čo ak nám chce niečo povedať?...

  • 12. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 395x
  • 0
O ksichtoch a o šmolkoch

patrik horník

O ksichtoch a o šmolkoch

Samozrejme, že za všetky blbosti, ktoré sa naučí náš syn môžem ja :). Asi by som sa možno aj urazil, keby manželka tvrdila, že ho to naučila ona :). Tie jej vyčítavé pohľady a krútenie hlavou doprevádzané úsmevmi sú na nezaplatenie...

  • 21. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 909x
  • 0
Chichot o siedmej večer

patrik horník

Chichot o siedmej večer

Prichádza siedma hodina večer. Rituálne spúšťam maškrtníčka, aby sa náš večne ubehaný Samko na chvíľu ukľudnil. Pri tom, ako každý raz aj teraz ho vyzliekam.

  • 9. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 045x
  • 0
reklama
Dobrú ženu vám ja mám

patrik horník

Dobrú ženu vám ja mám

„Choď už preč, choď si už oddýchnuť, potrebuješ to viac ako si myslíš" takto ma vyháňa žena z domu, aby som išiel trošku flámovať.

  • 20. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 680x
  • 3
Nie, moja drahá, naše dieťa je ako všetky ostatné

patrik horník

Nie, moja drahá, naše dieťa je ako všetky ostatné

Všetky mamy to hovoria, kde sa v tom mojom dieťati berie toľko energie. Preto sa snažím presvedčiť moju manželku, že náš syn, je ako všetky ostatné deti. Ale márne.

  • 20. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 108x
  • 7
Vrtuľka

patrik horník

Vrtuľka

Naša malá vrtuľa si obľúbila malú kinderkovú vrtuľku. Jej prvým zakrútením sa zrodila láska s veľkým L. Deti a kinderko, asi neroztrhnuteľný vzťah.

  • 6. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 243x
  • 1
O bývaní po narodení

patrik horník

O bývaní po narodení

Nie je toho veľa, sú to také všednosti, ktoré rád urobím, aj keď niekedy na to riadne frflem. Stačí, že do života vám príde 48 cm a nič v dome nevyhovuje.

  • 5. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
O pichaní, o plači, o čakaní, o kapitalizme v socializme

patrik horník

O pichaní, o plači, o čakaní, o kapitalizme v socializme

Návšteva lekára, a aby toho nebolo málo, tak všetci traja. Pošťastilo sa nám. Samko na vyšetrenie, Katka na vyšetrenie. Mňa už vyšetrovať netreba, ja už som jasný :). Ale pre zmenu, mňa si chytil ekzémový ošiaľ a nejak mi zvodnateli všetky prsty. Tak hajde k lekárovi.

  • 4. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 690x
  • 1
reklama
O nechápajúcom otcovi

patrik horník

O nechápajúcom otcovi

Nechápem, kde sa v tom mojom 16-mesačnom chlapcovi berie toľko energie, celý deň behá a behá, neobsedí a stále dokola niečo vymýšľa.

  • 7. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 340x
  • 3
Krátka úvaha o rannom tichu 2

patrik horník

Krátka úvaha o rannom tichu 2

Taakže, znovu idem do práce. Pre zmenu zase nie sám, ale pridá sa moja drahá polovička a moje drahé všetko - čiže náš skoro 16 mesačný drobec.

  • 1. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 908x
  • 0
Keď neviete, kam Vás dieťa zaveje

patrik horník

Keď neviete, kam Vás dieťa zaveje

Volám s manželkou. Ja som v práci. „Kam idete?" Ona:"Von poprechádzať sa". Ja:"Ale kam von"? Ona:"A či ja viem, kde ma dnes namierené".

  • 11. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 747x
  • 10
O snehu, saniach, zime a o nás

patrik horník

O snehu, saniach, zime a o nás

Zima pomaly dobieha, a tak je namieste rekapitulácia, čo s nami vlastne porobila, alebo čo sme porobili my s ňou, ale hádam sme si rozumeli :)

  • 24. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Keď sa mi narodil syn

patrik horník

Keď sa mi narodil syn

Vo svete sa nič významné nestalo. V mojom svete sa stala tá najúžasnejšia vec. Narodilo sa mi dieťa. Teda nie konkrétne mne, samozrejme, že ho priniesla na svet moja polovička :). Myslel som, že zo dňa na deň sa mi zmení celý svet, ale nestalo sa. Život plynul tak, akoby sa nič nezmenilo. Akosi som to prijal za úplne normálnu vec.

  • 10. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 131x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu