reklama

Vyše štyri roky pauzy

Taaak vyše štyri roky som sa tu neukázal, naposledy to boli 2 roky, neviem, kam to takýmto štýlom povedie, nabudúce to bude 8 rokov ach jaj, ale však nič sa nestalo. A možno to bude len jediný výstrel do jesene.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Možno som tú gramatiku predsa len nezabudol, však uvidíme, nie som si istý :).

Problém č. 1 bol, že som si absolútne nemohol spomenúť nielenže na heslo, ale aj na "íme(j)lovú" adresu.

Dvakrát som sa vzdal, ale keďže ja sa nevzdávam, tak som sa zaprel, až monitor som pálil očami a po mnohých dedukčných a kombinatorických odôvodneniach som dospel k výsledku, že ano, dostal som sa tu, tak to by už bol hriech a mrhanie vašimi nervami, niečo tu nenapísať.

Vstupy by mali byť strohé, tak to nebudeme dnes naťahovať. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trochu som zase starší, a tak už viem, že o politike sa nechcem vyjadrovať, nejak ma to len vnútorne tentuje. 

Akosi už ani sa mi nechce dávať rady, návody a ponaučenia. Asi som už z toho vyrástol. A asi by som mal ostať už len pritom, pokúsiť sa napísať, aspoň niečo veselé, čo by nijakým spôsobom nepohoršilo vašu dušu. A keď, tak iba nechtiac. Alibi si predsa treba robiť. Ale ako hovoria moji dvaja najbližší, bude to iba trápne :),

A inak, mám sa dobre, syn rastie a púšťa hlody, tak to ma byť. Najčerstvejší je, že drahé darčeky sa kupujú na vianoce, pretože, pre nás je to veľa peňazí a Ježiško má sto dolárov pre každého na darčeky. Niet čo dodať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja som sa rozhodol fyzicky postupne nivočiť, takže niečo také ako beh začalo u mňa cez tú bezpísomnostnú pauzu prekvitať a stále prekvitá. Aj to má následky, hádam pozitívnejšieho charakteru.

Ako vraví moja žena, ty len o tom behaní vieš hovoriť a inak len ticho, však inak sa ani nedá, keď len tí dvaja švitoria.

Ale však nech len švitoria, bez toho švitorenia by to nebolo ono. Jediný problém, keď toto bude čítať tá moja, tak povie, že čo zas hundrem, keď tu vypisujem, že to mám vlastne rád. A ja jej na to môžem len:

"Bez toho hundrania, by to nebolo ono :)"

patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu