reklama

Veci (ne)verejné

Každý sa vyjadruje o všetkom. Začalo to niekedy v jaskyniach, keď tlupa nebola spokojná s náčelníkom, zvolenými pravidlami, či zakladaním ohňa. Cez feudálne časy a sťažnosti na panskom, prešli naše sťažnosti do tovární a časom do rôznych JRD-čiek, či ZŤS-iek. Pred viac ako dvoma desaťročiami tieto sťažnosti skončili na ulici. Znova sa dnes sťažnosti dostavajú do ulíc, ale už to nie je také ako niekedy a ani asi nebude. Už niekoľko rokov nám slúži na sťažovanie internet a asi najobľúbenejšou je forma blogu. Sťažujeme, sťažujeme, sťažujeme...niekto oprávnene, niekto alibisticky, ale nenájdeme tu jeden blog, kde by sa niekto nesťažoval...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Blog sa nám štylizuje do podoby ulice, kde každý hovorí svoj názor (pocit), a je na okoloidúcich, či sa pri ňom zastavia, začnú s dotyčným komunikovať, či ho nejak ocenia. Potom na tejto ulici existujú individuá, ktoré nemajú až takú potrebu hovoriť o veciach verejných. A radšej hovoria o veciach neverejných, ba niekedy až súkromných. Niekedy sú tieto individuá považované až za narušiteľov tejto ulice a pouličníci by ich radi aj vyhodili. Ešte, že správca ulice vyhradil priestor aj pre týchto narušiteľov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som rád, že sú tu aj tieto individuá. Som jeden z tých, čo prehliada masy všeobecných sťažností a radšej si prečíta niečo čo niekto osobne prežil, či nejakú jeho spomienku, milú aj nemilú. V tom sa mi stáva, že človeka nikde nemožno zaradiť....akého je náboženstva, koho bude voliť. A chtiac nechtiac pozerám len na človeka, ktorý robí chyby ako ja, ktorý sa teší ako ja, ktorý plače ako ja, ktorý sa smeje ako ja. A ktorý vyvoláva moje vlastné zabudnúté spomienky, ktoré tým pádom nie sú zabudnuté :)

Nemyslím si, že všetko na svete musí mať pointu a obzvlášť blogy :)

patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu