reklama

Ľahká ovplyvniteľnosť môjho bytia

Neustále som masírovaný najrôznejšími informáciami. A priznám sa, väčšinou dobrovoľne. Knihy, časopisy, filmy, dokumenty, hudba. Dávajú mi tisíc rád na prežívanie rôznych situácií, prostredníctvom nich sa dozvedám o veciach, ktoré som už pozabudol, alebo o ktorých som netušil. Ale hlavne ma dokážu veľmi ľahko ovplyvniť....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ťažko povedať, či je to dobré alebo zlé. Snažím sa, aby to ovplyvňovanie bolo v snahe vylepšiť či už moju mentálnu alebo fyzickú kondíciu. Ale dávam tomu tak 50 na 50, že polovica z tých vecí budú riadne blbosti :). Toto považujem za ešte celkom dobré číslo, pretože myslím, že moja predselekcia je celkom obstojná, ale aj tak...

Ktoré veci čo sa týka ovplyvňovania samého seba som si pripustil a hlavne, ktoré mi momentálne prídu na myseľ?

Po akomkoveľvek farebnom nápoji sa napiť / prepláchnuť ústa čistou, alebo radšej čírou vodou (hádam aj tá farebná je čistá :) ). Niekedy sa darí, niekedy nie ale je to ten nugget, ktorý som si vybral z knihy od pána Bukovského, ktorého apriori odmietam, ale toto sa mi páči.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nejesť na Nový rok nič, čo by mohlo uletieť z dvora, no načo riskovať, že uletia aj peniaze. Aj keď teraz tie mince sú celkom ťažké.

Prekonávať chuť na sladké / slané aspoň tým, že si dám maličkú časť toho, na čo mám chuť. Väčšinou to však má ten spúšťací efekt :)

Nechodiť do obchodu nakupovať hladný. Problém akurát je, že tam idem rovno z práce, ale ešte že som žgrloš. To potom niekedy nekúpim aj to čo mám :).

Rešpektovať, že dieťa nie je na kľúčik a nie vždy musí byť po mojom.

Vždy si najprv prečítať čo podpisujem, aj keď ten vedľa mňa stepuje ako Jirka Korn.

Vždy, aspoň raz do mesiaca kúpiť manželke kvet. Aj keď teraz nechce pretože Samko, by si ho behom minúty sprivatizoval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale sú aj veci, ktoré som neakceptoval

Nejesť večer ovocie. No aspoň to si hádam môžem dovoliť.

Neakceptoval som komplet knihu Tajomstvo od nejakej baby. Rhonda, či ako sa volala. Prečítal som, ale zarobiť na tom také peniaze, no keby mi to dávala na schválenie tak by kniha putovala do koša. Ale mýlil som sa, ľudia stále budú potrebovať nádej.

Neisť športovať hladný. Mne to nejak pasuje naopak. Je pravda, že občas zahrozil nejaký kolaps, ale zatiaľ som sa vždy z toho dostal....zatiaľ :)

Čítať na obaloch obsah kalórií. Kaziť si náladu, ešte pred tým, ako sa vôbec do jedla pustím???

Počúvať rady starších. Väčšinou neakceptujem. Výnimkou sú rady mojich známych a to pre zmenu by som mal robiť zasa naopak, že tie by som nemal akceptovať, ale vedia ako na mňa :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nehovoriť na všetko nie. Pretože najprv poviem nie, potom sa zamyslím a dosť často po chvíli poviem áno. Ale vždy mi ta huba akosi ujde.

Nevšímať si karmu mojich blogov. No niekedy mi to naozaj nedá, pretože som súťaživý typ, ale akonáhle príde reálny problém, tak sa nad tým smejem :)

Pracovať menej ako 10 hodín denne. Workoholičstvo je ťažká vec

Pozerať večerné správy, aby som vedel, čo sa vo svete deje. Síce o veľa veciach nemám prehľad, ale ozaj je pravda, čo oko nevidí a ucho nepočuje, srdce nebolí.

A poučiť sa najlepšie z chýb niekoho iného / alebo aspoň z vlastných. Vonkoncom sa mi nedarí a niekedy si pripadám ako Homer Simpson na ekektrickom vedení, ktorý skúša či to aj po tridsiaty prvý krát bude kopať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ozaj, niekedy si fakt pripadám ako Homer :)

patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu