reklama

Prečo robíš to, čo ti zakazujeme?

Stále si vravíme, ach to je nezbeda, stále niekde niečo robí, čo nemá. Vie, že to nemá robiť, a predsa tam ide. Nepomôže ani upozornenie ani nič iné... Naozaj nič iné?? A čo ak nám chce niečo povedať?...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď chcel ísť Samko k zakázanej veci, resp. stále sa tam dobíjal, riešil som to asi tak, že som mu hrozil stále prstom a vysvetľoval, že to nesmie. Z toho si Samko zobral asi také ponaučenie, že sa naučil kývať prstom a hovoriť nono. Keď som mu dal po zadku, tak sa akurát tak rozosmial, ale ani to nie je bohvieaký výchovný prostriedok.

Až raz mi to konečne došlo, a to vtedy, keď mi moja ctená manželka prehovorila do duše a hovorí, a čo ty si slepý?? Čo nevidíš, že sa nudí?? Trošku sa mu venuj. Najprv som sa hlboko urazil, či sa mu málo venujem, a potom som sa ešte hlbšie hanbil, pretože mala pravdu. Čo ak to malé stvorenie chce len povedať, fotrík nudím sa jak pes, čo mám robiť, akurát, že to neviem povedať, tak chodím na tie miesta, kde je jasné, že sa so mnou budeš musieť zaoberať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo vám poviem, jasné, že pomohlo. Začali sme vystrájať, hádzať si lopty, spievať si a tancovať, hovoriť si riekanky a podobné veci, ktoré náležia jeho veku. V tú sekundu zabudol, čo je to telka, či sporák, ani ho tam nenapadlo ísť, ba ešte on vymýšľal veci, ktoré ho tak bavia robiť.

Dík Samko za ďalšiu lekciu :)

patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu