reklama

Strata identity

Ani neviem, ako poriadne začať. Začalo sa to a vlastne aj skončilo mojim snom. Snom o tom, ako som bol neviem prečo odsúdený na to, aby som skočil zo skaly. Neviem prečo, čo som urobil, čo sa stalo, jednoducho som nevyhovoval. Pripravujúc na smrť som dostal echo. Skoč viac v pravo, ak budeš mať šťastie zvezieš sa po svahu do húšťavy, a potom už len utekať. Bolo mi povedané, že v prípade keď prežijem, kde mám ísť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Skočil som a podarilo sa. Prežil som, a potom už len divý útek pomedzi stromy. Vlastne aj ten úkryt bol v lese. Musel som sa skrývať, lebo stále tu bolo potencionálne riziko, že ma odhalili pri úteku. A tak išiel deň za dňom, dôležité bolo, aby som nemohol byť identifikovateľný. Vo vieske bolo bežné, že sa tam vyskytovali rôzne individuá a nikto sa nemal záujem pýtať kto je kto. Učil som sa žiť pod rúškom tajomstva a hlavne pod rúškom klamstva. Musel som si veľmi precízne pamätať komu som čo naklamal, aby to sedelo ako puzzle. Ale hlavne odluka od rodiny bola neznesiteľná. Raz som sa odhodlal vyjsť z ulity pre mojich najbližších. Zjavil som sa u rodičov ako štvanec vo dverách a potom a to je ten zádrhel všetkých snov, keď som sa vrátil do svojho úkrytu, už tam bola aj moja manželka so synom. Ako keby tam boli už veky. Odkedy som ich tam uvidel, stále som sa trápil nad tým, prečo išli so mnou, veď je to absolútne asociálne byť niekde mimo akejkoľvek spoločnosti. A ešte k tomu strach z prezradenia. S týmto strachom som sa aj zobudil, ešte mi pekných pár minút trvalo, kým som sa dostal do reality. Neznášam tieto neskutočne reálne sny, kedy človek je s príbehom stotožnený ešte aspoň niekoľko minút. Oberajú ma o akúkoľvek istotu nadobudnutého, či nadobúdaného. Neznášam tie skoky v snoch, kedy sa spája nespájateľné a predsa sa to spojí. Neznášam, keď viem asi prečo sa mi sníva práve toto, aj keď to na prvý pohľad nedáva zmysel, alebo vyzerá, ako keby som pozeral pred spaním nejaký strašný čin.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sám asi najlepšie viem, čo bol odkaz na čo, aj keď vo veľa veciach sa to odrazilo na poriadne čudesných podobenstvách. Takže vyhnanec sa vrátil do sveta bežného, azda aj so svojou identitou...

patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu