reklama

Žilina vs. Chelsea alebo O staršom a mladšom bratovi

Včerajší dlho očakávaný zápas dopadol viac ako očakávane, aj keď sme dúfali v niečo inšie, lenže...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

...všetko mi to prišlo, ako keď hrá futbal starší brat s mladším a rodičia mu prikážu, aby trochu nechal hrať aj toho mladšieho, aby sa nerozplakal. Ten mladší je naoko vyrovnaným súperom, len ten starší brat občas trochu pridá a strelí si len tak pre srandu gól, a potom ho to už tak ani nebaví, ale musí vydržať kvôli mladšiemu bratovi do konca. Priznám sa, ja som vydržal len 30minút, potom som prepol a pozeral ako Mourinho neveril vlastným očiam, čo sú schopní jeho Galácticos zahodiť. To už by hádam premenil aj náš mladší žilinský brat. Asi im z toho gélu, čo majú na vlasoch stieklo niečo aj na kopačky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Apropo, pri žilinskom zápase dostali inú dimenziu aj úvahy o vstupnom. Mám pocit, že od rozhorčenosti a nahnevanosti to prešlo do trápnosti nastaviť takéto vstupné. Teraz ma to rozosmieva, ako vie podľahnuť niekto vlastnému velikáštvu. V podstate celé žilinské vedenie sa týmto celkom pekne strápnilo a hádam sa z toho do budúcnosti poučia.

Veľký brat žilinčanov sledoval, včera až priveľmi.

patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu