reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

reklama

nevšednosti

Poďakovanie

patrik horník

Poďakovanie

Dnes ráno som bol na daňovom úrade, potreboval som potvrdenie. Najprv som bol v stredu. Ja blázon som si myslel, že stačí prísť, predložiť potrebný papier, na úrade ho vyplnia a ja odídem. No ale prišiel som na to, že musím podať žiadosť a kolky na to, aby vybavili túto jednoduchú záležitosť, a že táto záležitosť bude pripravená až na ďalší stránkový deň, teda v piatok.

  • 15. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 646x
  • 8
Som bratislavský vianočný stromček

patrik horník

Som bratislavský vianočný stromček

Ahojte, dnes 2. Novembra roku pána 2010 som sa stal bratislavským vianočným stromčekom. Do kelu, prečo si ma len všimli? Najprv, aby som sa predstavil. Volám sa Smrek Obyčajný, mám 39 rokov a 15,5 metrov. Narodil som sa v Podunajských Biskupiciach, kde som aj vyrastal...až do dnes.

  • 3. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 096x
  • 28
Dvaja v Tatrách alebo o spôsobe trávenia dovolenky

patrik horník

Dvaja v Tatrách alebo o spôsobe trávenia dovolenky

Krásny deň bol stvorený na prechádzku, takú jednoduchú....

  • 21. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 970x
  • 4
Dnes je dnes, alebo ako som kedysi trávil prázdniny

patrik horník

Dnes je dnes, alebo ako som kedysi trávil prázdniny

Dnes som si uvedomil, že vlastne je už 31.7.....

  • 31. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 776x
  • 13
O 13 kozliatkach alebo ako boli napokon dve

patrik horník

O 13 kozliatkach alebo ako boli napokon dve

Takto predvčerom ráno sa na svet chystali dve malé kozliatka, ktoré boli zatiaľ ešte v maminom brušku....

  • 16. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 868x
  • 5
reklama
Výlet do Tvrdošoviec alebo Ahoj, volám sa Gia

patrik horník

Výlet do Tvrdošoviec alebo Ahoj, volám sa Gia

Prišlo to ako blesk z jasného neba. V pondelok o polnoci sme videli inzerát a na druhý deň podvečer sme ju už držali v rukách.

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 286x
  • 3
Astma alebo o tom ako ma chce alergologička zbaviť frajerky

patrik horník

Astma alebo o tom ako ma chce alergologička zbaviť frajerky

Začínam veriť, že človek je večný, aspoň niektorí doktori nám to chcú dokázať. Jeden príklad sa dotýka priamo aj mňa, teda mojej polovičky...

  • 19. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 756x
  • 17
Áno miláčik, máš pravdu miláčik alebo blížia sa športové sviatky

patrik horník

Áno miláčik, máš pravdu miláčik alebo blížia sa športové sviatky

„Ale áno miláčik, máš pravdu miláčik.  Tak túto vetu by si mali chlapi osvojiť čo najskôr. Treba sa udobriť so svojimi polovičkami, príp. udržiavať štandardne výborný vzťah, dôvod je jednoduchý...

  • 18. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 025x
  • 4
Šport alebo čo sme z neho urobili

patrik horník

Šport alebo čo sme z neho urobili

Preplnené štadióny, vybičovaná atmosféra, zúriví aktéri i fanúšikovia. Nie nehovorím o modernom svete ale trebárs o rímskom Koloseu. Ale však je to ako dnes...

  • 10. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 759x
  • 27
Nedeľný deň alebo o obyčajnom výlete na bicykli

patrik horník

Nedeľný deň alebo o obyčajnom výlete na bicykli

Jar už asi naplno zakotvila v našich dňoch, a preto sme sa  s priateľkou rozhodli, že nedeľa bude patriť bicyklovaniu.

  • 1. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 935x
  • 1
reklama
Ako som v sobotu ráno zapol TV alebo zrušme školy!!

patrik horník

Ako som v sobotu ráno zapol TV alebo zrušme školy!!

Zdá sa mi to neskutočné, keď si začínam myslieť, že nejaký názor je len hlúposť jedinca, zrazu to vysloví aj niekto iný.

  • 31. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 331x
  • 2
Ako som v piatok sníval alebo naháňanie sa za karmou

patrik horník

Ako som v piatok sníval alebo naháňanie sa za karmou

To písanie blogov zjavne na mne zanecháva stopy.

  • 25. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 692x
  • 0
Čo všetko nám prejde hlavou, alebo historky z kancelárie

patrik horník

Čo všetko nám prejde hlavou, alebo historky z kancelárie

Je deň ako každý iný, a keďže každý iný nie je taký istý, už teraz viem, že to bude úplne iný deň a to je dobre, nie??. Ráno sa ocitám v mojej práci a pri konštelácii ľudí, ktorí v nej sú, očakávam plno zaujímavých rozhovorov, rád, otázok a poznámok.

  • 20. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 256x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu