reklama

A zaklopem

Neklopte! Známy oznam, ktorý visí asi všade. Včera som si išiel po zdravotnú kartu, kde ma čakal tento oznam. - Neklopte prosím. Sestrička pravidelne vchádza do čakárne. - a rukou dopísané - Platí aj pre tých, ktorí si prišli po kartu, alebo ju prišli vrátiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Tak čakal som na to pravidelné vchádzanie do čakárne a nie a nie sa dočkať. Prešla pol hodina, dvaja ľudia z ordinácie aj vyšli, ale sestrička stále nie. Už aj ostatní čakajúci začínali byť nervózni. Po trištvrte hodine som zaklopal. Dosť rázne. Prvá otázka od sestričky bola...Kto klopal? No a ja hovorím, že ja. Aj by ma asi ohriakla, ale hneď som pokračoval, že čakám na to pravidelné vchádzanie do čakárne a neviem sa dočkať. Pochopila, že v tomto so mnou nepohne, a tak ostalo pri tom, že sme to v kľude vybavili. Akurát, že ostatní čakali ďalej a dvere sa za mnou zabuchli. Kedy sestrička vyšla potom, to už neviem. Sám sa čudujem, že som vydržal toľko čakať. Včera som tri hodiny čakal u lekárov, a tých produktívnych minút strávených vyšetrením bolo asi 10 minút. Klasický obraz. Ale nie je to o našom zdravotníctve, je to o našich ľuďoch, o takých istých Slovákoch ako som ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Akurát stále nechápem prečo si robíme zle? Prečo máme z toho radosť? Prečo sa chceme nad tých ľudí, ktorí sú na nás odkázaní vyvyšovať a dať im pocítiť, že sú na nás závislí? Keď teraz vidím tieto otázky, tak vidím, že sú nezmyselné, banálne a vzhľadom na naše charaktery veľmi ťažko riešiteľné. Stále najprv pozrieme susedovi do dvora, to skomentujeme a svoj bodrel nevidíme.

Čím som starší, tým menej chápem, prečo si teda robíme zle?

...a just zaklopem aj nabudúce (keď zasa sestrička nevyjde).

...ale aj to je jeden z dôvodov, aby som ostal zdravý :)

patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu