reklama

Veľká noc na predaj

V sobotu sme obdržali papiere na sčítanie ľudu. Ako som sa v nich hrabal, tak som si spomenul ako sme na Veľkonočnú nedeľu, tí ktorí sme boli u nás v kostole, obdržali pokyny prostredníctvom pastierskeho listu, kde mottom celého listu bola asi táto otázka - si kresťan, ak nezaškrtneš, že si kresťan?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Najviac som krútil hlavou, že sa na to zneužila Veľká noc. Ja osobne som týmto absolútne znechutený, keď vo veľkonočnú nedeľu sa má čítať pastiersky list, ktorý má osloviť všetkých veriacich pri príležitosti najväčšieho kresťanského sviatku a toto všetko sa zrazu zmení na zháňanie si ovečiek do sčítacieho košiara. Veľmi ťažko sa mi počúvalo, ako 10 minút všetkých doslova vydieral tento pastiersky list - ak sa nepriznáš do hárku, že si kresťan, si vôbec kresťan? Tí, ktorí to písali nie sú vôbec amatéri, a tak nakoniec dopísali vetu. Však nech ten kto je kresťan napíše, že je kresťan, žid, že je žid, evanjelik, že je evanjelik atď. Ako keby sa všetci títo zúčastňovali kresťanských omší. Alebo ako keby mňa táto posledná veta mala presvedčiť, že niekoľko desiatok viet pred tým bolo len o tom, rozšíriť mi obzor a otvoriť oči. Ale mňa to len utvrdilo nad nechutnosťou tohto veľkonočného pastierskeho listu. Veľmi som premýšľal, čo si o tom myslieť. Ale je to proti môjmu gustu, nech sa na to pozerám akokoľvek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predtým už boli nejaké bilboardy, ktoré som ja osobne nevidel, ale už tu bola veľká polemika o tom všetkom a správaní sa cirkvi na Slovensku. Že bola ďalšia kvázikampaň, to ešte dokážem nejak pochopiť, ale že na Veľkonočnú nedeľu bude propagácia sčítania ľudu za účelom prihlásenia sa ku kresťanstvu?? No nejde mi to do hlavy. Som z toho rozladený a pastierske listy už dávno neberiem vážne, ale fakt si myslia, že do tých kostolov chodia len ovečky?

patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu