reklama

Poďakovanie

Dnes ráno som bol na daňovom úrade, potreboval som potvrdenie. Najprv som bol v stredu. Ja blázon som si myslel, že stačí prísť, predložiť potrebný papier, na úrade ho vyplnia a ja odídem. No ale prišiel som na to, že musím podať žiadosť a kolky na to, aby vybavili túto jednoduchú záležitosť, a že táto záležitosť bude pripravená až na ďalší stránkový deň, teda v piatok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Nerozohňoval som sa nad tým, lebo jednak by som si nepomohol a jednak nie je to výmysel tých ľudí, ktorí podľa týchto pokynov pracujú. Aj keď ma to nepotešilo, ale rešpektoval som, že to má asi svoj dôvod.

Prišiel piatok a ja som prišiel na daňový. Potvrdenie potvrdené nielen, že nebolo, ale ani sa neobjavilo u tej pani, ktorá to mala vybavovať. Už som čakal, že dotyčná pani povie, že keďže jej to nebolo doručené, aby som prišiel až v pondelok, našťastie som sa mýlil. Videl som, že táto pani má nejakú robotu a tieto potvrdenia zjavne pripravujú v nestránkové dni. Tak ma veľmi potešilo, že táto pani promptne potvrdila moju žiadosť a ja som mohol za pol hodinu ísť s potvrdeným papierom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak sa mi stalo niečo také neslovenské, že nedoplatil som na to, že niekto niekde v celom reťazci urobil chybu a neurobil to čo mal. A že ten posledný článok v reťazci si to vzal za svoje a chybu opravil a dal to, kedy to bolo žiadané.

Týmto sa chcem poďakovať pani Holej z daňového úradu v Myjave za rýchle vybavenie mojej žiadosti, takže ďakujem.

patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu