reklama

Krátka úvaha o rannom tichu 2

Taakže, znovu idem do práce. Pre zmenu zase nie sám, ale pridá sa moja drahá polovička a moje drahé všetko - čiže náš skoro 16 mesačný drobec.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Najväčšiu srandu mám z toho, ako sa zmení rola mojej manželky v aute. Po nastúpení Samka sa razom mení jej pozícia, len na akéhosi nadhadzovača, ktorý pomáha ústrednej postave deja vyniknúť. Všetečné otázky mojej manželky sa dnes rozplynuli ako dnešný nočný dážď a po aute sa rozliehajú zvuky typu uuuuuuuuuuuuuuuu, aaaaaaaaaaaaaa, babababababa, kokokokoko, a smiech a smiech a smiech.

Sme asi v polovici cesty, čo je asi 15 minút, keď si moja Katka neodpustí poznámku a vraví Samkovi, aby si dal pozor čo vraví a koľko vraví, lebo by ho mohlo stretnúť to, že o ňom bude blog ako o našej všetečnej maminke. Na to, ako na pokyn, Samko stíchne. Na necelé 2 minúty. A zas tu máme uuuuuuuuuuuu, aaaaaaaaaaaaaaa, baba, mama, tata, a buuuuu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tomto duchu vykladám moju rodinku a prajem im šťastnú návštevu doktora a pekný deň a poobede sa už môžem tešiť na ďalšie uuuuuuuuuu, aaaaaaaaa, kokoko...

patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu