reklama

Nie! Pán doktor Bukovský

Na Vianoce som dostal knihu od pána Bukovského...keby ja vedel, čo za čurbes mi chce narobiť v hlave a ešte viac v tele, tak ani sa do nej nepustím, ale nakoniec som ju chvalabohu už dočítal ...a teraz ako ďalej?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (206)

Mal to byť návod na zdravú výživu, ale mne to prišlo ako návod, ako ma čo najskôr dostať pod zem. Všelijaké analýzy, výskumy, štatistiky, spoločne s doktorskými radami pána Bukovského došli k jednému uzáveru, všetko je zlé, nič nemožno jesť bez toho, aby ste dostali nejakú chorobu, o pití už ani nehovoriac.

Chcete si dať klobásku? Ale to ste už dávno vedeli, že tú predsa nie. Chcete si dať chlieb? Zabudnite. Moje obľúbené syry a jogurty? Zabudnite. Aaaa, tu píšu že čokoládu môžem...hop, na druhej, tretej a ďalších x-strán, že nie, takže...Zabudnite. Tak mi ostáva už asi iba sója. No jasné, mohol som si myslieť, tu píše že je zdravá...počkať chvíľu, ďalších dvadsať strán o tom, že ju nejesť, supeeer, to sa môžem rovno vrátiť ku čokoláde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj pivko by bodlo, no však tu píšu, že zdravší nápoj v podstate nie je, ale už na ďalšej strane píšu, že preto a preto je škodlivé a nehovoriac o alkohole. Tak aspoň pohár vínka ráno alebo štamperlík, to vraj v rozumnej miere je zdraviu prospešné. Ale pán Bukovský ma vyvádza z omylu. To nie je zásluha štamperlíka, že sa cítime fajn, to je len dôsledok toho, že si ho môžeme dovoliť, pretože tak zdravo jeme, resp. menej škodlivo, len my to pripisujeme tomu štamperlíku. No fasa a som na začiatku.

Zelenina a ovocie??? Zabudnite. Väčší „sajrajt" ani neexistuje. Áno, je strašne zdravá tá zelenina...na jednej strane, ale na x-stranách ti spôsobí kopu problémov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preboha, radšej ani vzduch nedýchať. Stačí na chvíľku a nebudeme sa zaoberať ani stravou :)

„Všetky choroby sveta tešte sa"

Dilema po prečítaní knihy. Odporúčanie je jasné, jedzte a pite zdravo, aby ste sa dožili čo najvyššieho veku. Ale pán doktor, vy mi tu píšete, že všetko je nezdravé, že to má omnoho viac negatív ako pozitív. Pozitíva vymenujete na jednu stranu a negatíva na celú knižku. Tak ako zdravo jesť, keď nič zdravé neexistuje? A ja som si myslel, že doteraz som jedol zdravo až až. „Ach ja nešťastný zemepán".

Moja predstava o tom, čo je zdravé sa rozpadla ako domček z kariet. Mám na výber. Buď sa budem stravovať podľa Vás pán Bukovský, alebo podľa seba a síce sa nedožijem najvyššieho veku (čo je neviem aký :) ), ale určite vyššieho ako keby som vyselektoval všetky zdravé potraviny a nápoje o ktorých ste písali, to jest nula. A človek bez jedla a vody vydrží určite kratšie ako s nezdravou vodou a jedlom, to mi vraví však moja sprostunká hlava, ktorá si doteraz aj všeličo iné myslela o výžive.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Záver? „Odhazuji svuj taníř se sóóóji v dáááli". Kašlem na Vaše rady pán Bukovský. Neznamená to síce, že sa hneď vrhnem po bravčovom kolene, ale aj to si s radosťou doprajem a pritom budem myslieť ako si vy s rovnakou gracióznosťou pochutnávate na bambusových výhonkoch. A sme na tom rovnako :).

Koľko ľudí by si teraz prialo, aby som sa riadil týmito radami, aby ma dostali pod čiernozem, hnedozem, prípadne inú farebnozem, ale nie, ostávam pri zdravo-nezdravej strave, takže ešte nejakú chvíľu to budete musieť so mnou vydržať.

Myslel som, že aspoň jednu vec ste mi poradili. Podľa Vami udaných štatistík, keď idem na WC nemám chodiť na to miesto, ktoré poskytuje najviac súkromia, že čím menej súkromnejšie tým lepšie, tým menej bacilov. Pri pohľade na ktorékoľvek WC mi to akosi nesedí, asi tí štatistici neboli na Slovensku, alebo Slováci nesledujú resp. a čo je ešte horšie, kašlú na štatistiky. Ale jedno je pravda, na verejnom priestranstve je tých bacilov najmenej, síce to tam nie je vôbec súkromné, ale bez bacilov. A každý odsudzoval istého Jana, že močí z terasy. Možno len čítal Vašu knihu a vyhýbal sa bacilom, tak ako sa len dalo.

patrik horník

patrik horník

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, zdravím Vás. Vďaka za návštevu.Pekný deň vždy a všade :). Zoznam autorových rubrík:  všednostinevšednostisnárpo víkendeprírodarodinkatrošku vážnetrošku nevážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu